Tradycyjne taśmy pakowe charakteryzują się doskonałymi właściwościami klejącymi. Taśmy z nadrukiem pod tym względem w niczym im nie ustępują. To jednak niejedyne ich walory. Mają jeszcze wiele innych zalet, które wynikają właśnie z obecności nadruku.

Taśmy z nadrukiem powstają poprzez naniesienie na nośnik taśmy różnych rodzajów informacji. Może to być logo, adres mailowy lub nazwa firmy. Może być również ostrzeżenie o tym, że wewnątrz paczki znajduje się kruchy i podatny na uszkodzenia towar. Niektóre taśmy mają charakter ostrzegawczy i nadrukowane przyciągające uwagę żółto-czarne pasy. Treść nadruku decyduje o zastosowaniu taśmy. Decyzje o tym, co zostanie na nich umieszczone, podejmują właściciele firm, którzy takie taśmy zamawiają.

Taśmy o charakterze ostrzegawczo – informacyjnym

Przesyłanie kruchych i delikatnych przedmiotów wymaga podjęcia szczególnych środków ostrożności. Bardzo istotne jest tutaj zabezpieczenie towaru poprzez właściwe zaklejenie paczki oraz zastosowanie w jej wnętrzu wypełniaczy (folia bąbelkowa, poduszki powietrzne, flopak itp.), które zamortyzują wstrząsy i zapewnią odpowiednią ochronę przed uszkodzeniem.

Oprócz tego warto jednak poinformować pośredniczące w dostarczeniu przesyłki osoby o tym, że wewnątrz umieszczono towar, z którym należy obchodzić się szczególnie ostrożnie. Taśmy z nadrukiem „UWAGA SZKŁO”, „OSTROŻNIE NIE RZUCAĆ” to doskonały sposób, który pomaga w osiągnięciu tego celu.

Coraz częściej można się też spotkać z nadrukiem „PRZY ODBIORZE SPRAWDŹ ZAWARTOŚĆ PRZESYŁKI W OBECNOŚCI PRZEWOŹNIKA”. Zastosowanie się do tego komunikatu może pomóc w uniknięciu nieprzyjemnych konsekwencji na wypadek, gdyby towar rzeczywiście został uszkodzony w trakcie transportu.

Taśmy z nadrukiem sposobem na reklamę

W momencie, kiedy w branży e-commerce robi się ciasno, wyróżnienie się na tle konkurencji staje się szczególnie ważne. Można to robić na wiele różnych sposobów. Jednym z najskuteczniejszych jest rzetelna obsługa klienta i profesjonalne podejście do prowadzonego biznesu. To ostatnie objawia się między innymi dbałością o detale. Zastosowanie do pakowania przesyłek taśmy z nadrukiem zamiast zwykłej taśmy pakowej jest jednym z nich.

Taśma z nadrukiem w branży e-commerce jest doskonałym sposobem na reklamę. Umieszczony na taśmie adres strony www, na której znajduje się sklep internetowy, nazwa sklepu lub jego logo to informacje, które pozostają widoczne nie tylko dla adresata przesyłki, ale również wielu osób pośredniczących w jej doręczeniu. Zasięg reklamy jest zatem znacznie szerszy, niż mogło się pierwotnie wydawać.

Taśmy z nadrukiem to jednak nie tylko sposób na reklamę, ale również tak istotna kwestia, jak branding, czyli inaczej mówiąc budowanie świadomości marki wśród klientów. Spójna identyfikacja wizualna firmy, która obejmuje między innymi stosowanie jednolitego logo, hasła reklamowego i nazwy firmy pozwala na zbudowanie więzi pomiędzy klientem a marką. To z kolei ma bardzo istotne znaczenie przy budowaniu lojalności klientów wobec firmy.

To jednak jeszcze nie wszystko. Warto wspomnieć również o tym, że taśmy z nadrukiem podnoszą estetykę paczki. Kartony tekturowe, które zostaną oklejone taką taśmą, wyglądają zdecydowanie bardziej efektownie niż te oklejone zwykłą taśmą pakową.
Taśmy pakowe z nadrukiem dają wiele korzyści, które trudno przecenić. Nad wprowadzeniem ich do codziennego użytku powinny pomyśleć zwłaszcza osoby, które prowadzą biznes oparty na sprzedaży produktów na odległość (sklepy internetowe, domy wysyłkowe itd.).

Ocena

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

CommentLuv badge